دستگاه محافظ برق شرکت کیمیاگران کویر

تولیدات واحد دانش بنیان و مهندسی اسوه

مدیر پروژه مهندس اعتمادی

 

دستگاه خشک کن UV رزین

 

 

محلول آبکاری مصنوعات طلا، نقره، پلاتین و …

تولیدات واحد دانش بنیان و مهندسی اسوه - 1

 

 

تولید و تجاری سازی محلول آبکاری طلا و فلزات قفیمتی و آلیازهای گرانبهابا تلاش متخصصین و همکاران ما پس از یک سال ورود به حوزه تخصصی حوزه آبکاری  در کارگاه طلاسازی اسوه محقق شد.
اکنون علاوه بر تامین نیازهای  مجموعه کارگاه های طلاسازی اسوه ، با افتخار این محصول بصورت انبوه در دسترس همه همکاران و جامعه صنعت آبکاری و طلا و صنایع مرتبط قرار گرفته است.
محلول تولیدی این گروه در سه رنگ اصلی :

  • رز
  • سبز
  • زرد شمشی

به استفاده کنندگان ارائه می‌شود لازم به ذکر است که سایر طیف‌های رنگی از تغییرات در این ۳ محصول مادر به وجود می‌آید، به صورتی که تقریباً تا ۱۰۰۰ طیف رنگی بسیار زیبا و دلنواز در دسترس مصرف کننده قرار دارد.

بر کسی پوشیده نیست که آبکاری از جذاب‌ترین قسمت‌های پروسه تولید محصولات تزیینی از جمله طلا و سایر مصنوعات فلزی بوده و بیشترین نقش را در جلب و جذب و ذائقه مشتری دارد
ماندگاری بالا ، غلظت بیشترو قابلیت افزایش حجم ،کاهش سرعت آبکاری ،افزایش تنوع رنگ ، در دسترس بودن ،بومی‌سازی و قیمت پائین‌تراز مزیت‌های این محصول می باشد.

همکاران و مصرف کنندگان عزیز در صورت تمایل به تهیه این محصول و یا نیاز به راهنمایی می توانند سوالات و نیازهای خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و در بخش آموزشی این سایت به صورت عملی با نحوه کارکرد و آموزش کارشناسان این مرکز آشنا شوند

مهندس حسن مظفری مدیریت بازرگانی و فروش

02191092134 داخلی 1

مهندس ابوالفضل برزگرمدیر روابط عمومی

02191092134 داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X